elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av elina - 13 juni 2010 23:04

Har nyss kollat lite på Prinsen och jag 2 eller vad den nu hette, haha...typiskt amerikansk film fast den va lite dansk.

Jag har tjockat för mycket ikväll :(

när jag åkte hem från johan så åkte pappa och jag förbi på coop också köpte jag en bj, så ovärt känns det nu :)

Sen tjocka jag i mig popcorn också, vafan äre för fel på mig?!

mår dåligt över det nu, hahaha :(

Nu ska jag sitta här och loda som vaaanligt, eller kanske ska ta och lägga mig tidigt ikväll för det finns ändå inget roligt att göra nu.

Tar och säger godnatt nu iaf! =)



 

den var god dom 10 första minuterna typ..


(L)

Av elina - 13 juni 2010 16:08

Har nyss ätit och ska nu sminka mig lite ba, sen åker jag till Johan :)

hörs ikväll, hejdå!


 

haha suddig

Av elina - 13 juni 2010 12:20

Det blev ingen sväng till coop för Melvin är sjuk :(

Dom åkte precis iväg till akuten för att kolla vad det är för fel på ungen, stackarn(L)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, antar att jag bara ska ta det lugnt.

Åker till Johan på eftermiddagen iaf!

Fa-an vad tråkigt det är att det inte är någon sommarvärme ute,

jag vill vara ute ju men jag är så kräsen så jag kan inte vara ute om det blåser typ.

Då fryser jag ihjäl!!

Aja, ska väl sitta här och se dum ut & se om någon av alla bloggar jag läser kan uppdatera ;-) Ciao!


 

Gubben!  

Av elina - 13 juni 2010 12:07

Kände för att hissa och dissa nu för jag har ingenting att göra =D hahaha.


                                     Jag vill FETdissa

  • Dom som är så sjukt utseendefixerade, haha.
    Det är faktiskt ganska jobbigt att umgås med dom som bara bryr sig om hur dom ser ut hela tiden. :) (måste tillägga att jag är inte utseendefixerad bara för att jag inte vill visa mig osminkad. Jag har mina anledningar till det.)
  • Bloggarna jag läser, haha. Ni uppdaterar för sällan just nu!:o


               Jag vill HISSAAAA

  • Sommarlovet! Det är jätteskönt att inte behöva gå tillbaka till skolan nå mer på ett tag.
  • Johan, för att han är underbar & bäst bara :-)



Av elina - 13 juni 2010 09:02

Idag är det söndag och det känns inte ett dugg jobbigt!

Inge skola imorgon så det spelar ingen roll att det är söndag liksom.

Tänkte bara uppdatera kort så ni kan få veta att jag är vaken värsta tidigt även fast jag gick och la mig vid halv 2. Det är något fel på mig. :-)

Aja, tror att pappa och Melvin ska på coop snart. Då ska jag med! heh

Hörs sen igen!


  haha konstigt att jag är så himla pigg nu....

Av elina - 13 juni 2010 00:43

Nu har jag duschat (a) hihi, så jag ska gå och lägga mig nu.

Mitt öga är jobbigt, det är jobbigt att hålla det öppet liksom...

Jag har fått en vagel på ögonlocket eller hur jag ska säga som, det är riktigt obehagligt iallafall. Vill inte ha den där. :(

Har inte en aning om hur det har blivit så att den ville göra mig ledsen men nu finns den där iallafall, inge kul alls jö.

Känner att jag skrivit väldigt många korta inlägg efter varandra så jag gör ett kort budskap (haha) till ett långt budskap. (Jag menar inte budskap egentligen)

Mycket intressant inlägg, hjärta.

Men ska som sagt sova nu då, hah. Godernatt =)


  fin bild sen igår ba!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards