elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av elina - 5 juni 2010 23:21

 

det finns bara en enda anledning.

Av elina - 5 juni 2010 22:15

Nu har dom åkt, ska snart gå och lägga mig tror jaaaag.

Har ingen stor lust att vara vaken längre....

Hoppas någon har haft trevligt ikväll iaf, godnatt!



   

haha tror att jag är nåt... 

  han åt upp allt! skämt åsido ;)





_________________________________________

Ja vissa vet verkligen hur man får andra att må dåligt!

tack, känns ju riktigt nice nu.

Av elina - 5 juni 2010 18:14

  VI SKA MYSA JÄVEL!

HEJDAHHHHHH

Av elina - 5 juni 2010 17:27

Hola!

Sitter nu och väntar på mina kära vänner Timmy och Rebecca för dom ska komma hit ikväll och umgås med mig :) trevligt bli ju deeeeet!!

Fast jag håller på att ett nervsammanbrott nu och vill döda någon och jag kommer ta ut det på Timmy, hoppas han blir glad :):):)

Slänger in ett litet inlägg senare när dom är här antar jag, annars hörs vi när dom åkt!

Hoppas alla har en azöm lördagkväll!;)

Av elina - 5 juni 2010 13:37

Det är fint med engelska sära rubriker assoooewww.

Nu sitter jag och lyssnar på Rihanna, hon är azum (L)

Jag ska egentligen dammtorka mitt rum men jag orkar inte för jag hängde uppåner vi min säng på nå vis så att jag mår illa nu :-) HAHA, jag har skillzzzzzzzz eller något.

Rebecca frågade mig för ett tag sen om jag ville grilla, så det kanske bli något sånt ikväll om folk hänger på. Trevligt!:) Då har jag något att göraaaaaaaaa.

Nice liv ELINA!IN!N!!!!11!111!!!

Fan vad sär blogg jag har, vet knappt vad jag skriver =)0:L:).9).9=(L()) men det är faktiskt bra ibland för det...är så jao.

HAHA ska gå och duscha nu. Hejdå!





Av elina - 5 juni 2010 11:05

NU ÄR JAG EN GLAD TJEJ!
Min röst var helt normal för ett tag sen...kändes bra (L)
Pappa köpte naturgodis åt mig, jag blev glad :)

Nu ska jag äta god frukost så jag blir ännu mer glad, ska chilla som en jävel sen.

VAD GÖR NI ANDRA IDAG? ihihi jag vet att ni inte kommer svara, det är det som gör det hela så roligt :)

 

Av elina - 5 juni 2010 08:57

Nu ska jag skriva ett inlägg endast för WeilarN ba för hon är bäst och fyller 4 år idag =)


Vi har nu känt varandra i 3 år, jag är så glad att vi började i samma klass!

Du är så störd och dampig så det är inte sant, haha, jag kommer verkligen sakna dig nästa år!

Du har lärt mig mycket dumt även fast du bara är 4 :)

Nejmen allvarligt, jag är riktigt glad över att jag har dig och jag älskar dig väldigt mycket! Tack för att du är min vän och står ut med mig<3

Grattis på din 16-årsdag Rebecca, du är underbar och guldvärd!

           

Av elina - 5 juni 2010 08:48

Godmorgon :)

Ligger i sängen som vaaaanligt, tähähääh.

Ska se om jag orkar följa papa och mevve te coop om dom ska dit, nöjsa..

Idag har jag INGEN aning om vad jag ska göra, Johan vill inte vara med mig ikväll</3 haha:( eller..så äre inte riktigt..men ändå:)

Jag antar att jag ska chilla heeeela dagen och umgås med min familj som jag inte gjort på länge(6) dom tycker nog inte om mig så mycket längre :)

Varför jag skriva mycket ointressant, vet ej.

HEJDÅ HAHAHGEHEHHIIHH

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards