elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av elina - 29 juni 2010 23:42

Hallååå där!

Kom precis hem från Louise, fick GÅ hem...det var jobbigt..även fast jag inte bor långt ifrån henne. Haha. Men har en FET blåsa under min fot så det är faktiskt lite synd om mig, det gör jätteont :(

Vi var några st hos Louise då och vi spelade lite kort åsådär, det var trevligt ;)

Nu sitter jag och käkar kladdis, känns inte så bra men om jag äter nu så slipper jag må dåligt imorgon också pga att jag äter bajsiga saker.

JUST! är hos min papa nu iaf och ska vara här i 2 veckor, känns nöjs.

Ska chilla vid datorn en stund nu och sen går jag väl och lägger mig!

Gunutt :)

Av elina - 29 juni 2010 16:50

Vi ska äta om ett tag tror jag och sen åker vi till själevad och umgås med några av mina kompisar, tror jag iaf. Annars åker vi till mig :)
Hörs mer ikväll!


 

ao, seriösasteee.  

Av elina - 29 juni 2010 14:52

Hej :)

Vi har mysat heeela dagen, hih.

Åt lunch för ett tag sen, efter det gick vi ut och gick en bit, höll på svettas ihjäl!

Så sjukt varmt!

Nu har vi nyss duschat och ska typ ba chilla haha, ovanligt? nej.

Hörs senare igen iaf =D

Av elina - 29 juni 2010 09:27

Godmorgon bloggen :)

Vi vaknade för ett tag sen och har precis ätit frukost,

nu ligger johan och sover igen höhh.

Tänker bara uppdatera kort för han vill att jag ska stänga av datorn och vara tyst (ska verkligen försöka vara tyst hah).

Jag tänker dra med han ut sen iaf för det är sol och då ska man faktiskt schteeekaaa!

Aja, nu ska jag stänga av;) hörs senare.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards