elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av elina - 20 juni 2010 22:57

Men tjaaaaaaaaa :)

Hemma nu jao, sitter och käkar något som faktiskt var ganska äckligt.

Haha, går bra för mig att sluta äta på kvällarna. Fast nä.

Från och med imorgon ska jag sluta äta MACKOR iaf på kvällarna!

Nu iallafall ska jag se om jag hitar någon mysig film annars kanske jag tar och lägger mig tidigt idag? hah

Ska gå ner och firra ansiktsmask osv och göra mig klar för sängen nu iaf tror jag, så då äre okej om jag somnar till filmen.

Hörs imorgon iaaaaf, godnatt!


 

jag är cool ba, deal with it


(körde på detta idag (L)(L)(L)(L)L(L)L)L((L))  

Av elina - 20 juni 2010 14:34

Nu har jag precis ätit och ska åka till han som är bäst nu,

hörs sen ikväll!


  reprisbild med annan redigering

JAG ÄLSKAR DIG

Av elina - 20 juni 2010 12:20

Tja igen  (hahahahah)

Sitter nu och försöker plugga på trafikregler osv, går ju awesome det här! haha

Man blir trött på att läsa samma saker hela tiden och svara på samma frågor hela tiden, men jag måste ju bli smart på det här nu. Wish me luck!


Jag skrattade nyss, inombords. Det kändes bra. Nejmen allvarligt haha, det hände en sak nyss...typ som var rolig fast ändå inte rolig. Töntigt roligt var det, hahaha.

Känner mig som en väldigt mogen och bra människa när jag tänker på det roliga,

honestly så tycker jag synd om dom som aldrig kommer kunna växa upp.

Jag håller tummarna för er iaf, så att ni kanske lyckas!


Nu ska jag fortsätta plugga på dessa trafikregler och sen..vet jag inte vad jag ska göra. Hörs senare iaf!  


(jag älskar smileysarna som finns här, hahaha.)

Av elina - 20 juni 2010 10:53

Godmorgon :)

Jag tänkte bara skriva kort nu för att tala om att jag vaknat,

jag ska gå ner och äta frukost nu (y)

hörs

Av elina - 20 juni 2010 00:43

sista inlägget för idag!

Gick ut en sväng som jag sa, satte mig på en brygga en bit härifrån och bara satt där och tänkte lite. Det var skönt att vara för sig själv så ett tag...

Iallafall nu efter många glas med cola och filmtittande så är jag jättekissaanödig och trött haha. Såg klart The blind side liksom och den var SJUKT bra!

Diggar true story-tjaffs ;) haha, den var awesome tyckte jag iallafall.

Nu ska jag gå ner och kissa annars blir det lite jobbigt läge va, borstar tänderna å det i samma veva och sen ska jag sooova!

Godnatt , sov gotttttt allaaa :)


Mod är en svår sak att förstå sig på.

Du kan ha mod baserad på en dum idé eller ett misstag, men du ska inte fråga vuxna, din tränare eller dina lärare för de gör reglerna.

Dom kanske vet bäst, eller så gör dom inte det.

Det beror helt på vem du är och var du kommer ifrån.


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards