elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av elina - 21 juni 2010 22:32

Hej blåkkän :) Nu är jag hemma och äter gröt med blåbärssylt, extremt gott ;);) hahah

Jag tänker inte skriva något speciellt nu för det jag hade tänkt bryr ni er ändå inte om,

så nu säger jag bara ciaaaaao.

Av elina - 21 juni 2010 17:21

Tjaa :)

ni fattar att jag är hos johan osv, vi har nyss ätit tacos och kollat på en video som bara jag tyckte var rolig. Han låtsas tycka den är rolig, det duger väl hah.

Nu sitter jag och lyssnar på en låt Johan skrivit själv. Mycket...intressant låt..hahaha. Vad söt han är :)

Hörs mer ikväll dahhh

Av elina - 21 juni 2010 13:22

Har nyss ätit lunch :)

Ska iväg någonstans nu och sen till Johan..eller om jag åker dit direkt, vet ej.

Aja, om jag får lust så skriver jag där annars ikväll.

Ha en awesome dag :) ciao


 

If you're not the one then why does my hand fit yours this way?
Av elina - 21 juni 2010 10:09

Godmorgon!

Inlägget igår...haha, kan bara säga såhär: när klockan blir över 1 så får jag överskottsenergi och gör impulsiva saker.

Aja, vaknade för en stund sen, av mig själv faktiskt. Helt otroligt!
Johan brukar få skicka många sms innan jag vaknar men idag vaknade jag innan smsen, ojdå!

IALLAFALL, det är sol ute idag typ?! typ lovely. Hoppas det blir äckligt varmt så jag klarar av att vara ute, jag fryser om det blåser bara lite liksom.

Nu ska jag kila ner och äta frukost och sen kanske jag tar mig ut en stund!

hörs sen jao

Av elina - 21 juni 2010 01:07

TJA! GODMORGON! FAST NÄ!

Jag sover inte....jobbigt VA?!

Har överskottsenergi eller vad tusan man nu brukar säga,

har inte kollat på film och gick inte ner och gjorde ansiktsmask när jag sa att jag skulle göra det. För det gjorde jag för typ en halvtimme sen.

Väldigt konstigt att jag är pigg nu, klockan är 1. Waaaaaaay past my bedtime,

men...eftersom jag är...jag och väldigt otroligt cool & awesome så får jag vara vaken

längre än till 1. Alla som är awesome får vara vaken till halv 2 idag..yay!  men va?

Nu ska jag sova, HAHA. Ni som tycker att jag är awesome, ni är awesome!

GODNATT FÖR SISTA GÅNGEN IDAG..KVÄLL...IGÅR?


 

är det bara halva?

är det inte hela?

varför känns bara det halva?

varför känns inte det hela?

är det en tävling?

om det vore det så skulle jag vinna.


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards