elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av elina - 15 juni 2010 23:01

Heeehhhh chaaaa :-)

Har ätit typ mat nyss, det var gott fast inge bra för jag vill inte äta mycket ;m

Gjorde nån slags fruktsallad också, haha tjockis här ja.

Krusade håret LITE också jaa, haha mitt hår är så jobbigt och jag är så dålig på att fixa hår +(!!!!!!!!!!) så suuuger grejen som jag har, måste gulla så jag kan få en volume master eller vafresn det heter :-) (inte för att jag tror att jag kommer kunna fixa håret ändå haha)

Nu ska jag sitta vid msn en stund och kika runt överallt typ sen tror jag att jag ska sova.

Okej, alla vet att jag kommer komma i säng runt 1 men ja, önska mig lycka till!

Godnatt :-D


 

haha fakesmile gillas!



  

Av elina - 15 juni 2010 21:22

Johan åkte precis, så nu kommer jag sitta och ha tråkigt resten av kvällen!(y) haha

Vi gjorde ju som sagt middag tillsammans och vi skrek lite på varann osv, så mysigt vi har hela tiden :D jag skoja, vi har faktiskt det även fast vi får damp.

Efter det senaste inlägget gick vi och hyrde film och sen gick vi till en lekpark;-)

Jag red och johan hoppa, azum. (jag behöver inte skriva att vi såg på filmen när vi kom in igen för det förstår ni)

Tror jag ska ta något att äta för jag är som jag är också tror jag att jag ska krusa håret, se om jag lyckas göra det på mig själv med mitt långa och tjocka hår ;) tror det kommer bli svårt.

Aja, har inte så mycket mer att skriva just nu.

Hörs senare deewds :-)


  haha töntbild sen långt tillbaka


Av elina - 15 juni 2010 17:49

Hehe vi kom hem för typ 3 timmar sen för det sög på stan och jag var sur,

nu har vi nyss ätit och det gick skitbra å göra maaat. jao (y) verkligen.

Ska mysa jävel nu =D hörs seeeeeeeeen!


  haha asfin gammal bild

Av elina - 15 juni 2010 12:45

Chaaacha blågen igen!

Håller på att fixa mig nu(y)
Jag skall ta busen till staden om typ 30 minutaaas & möta upp bebu där.

Hörs sen =D


   

this is the front of mitt huvud

(kan lägga till att min lilla cam här hos mama suger<<3<3<3)

Av elina - 15 juni 2010 10:03

Godmorgon mina kära vänner.

Nyss vaknat för Johan tvinga mig å vakna typ...nästan.

Jag är typ asglad liksom homies, för jag har kopplat in datorn i mina megastora högtalare.

Kan dunka musik som fän typ jao, det negativa är att datorn måste stå på en stol och jag sitt på golvet...

MEN IALLAFALL!

Nu ska faktiskt jag vara så duktig att jag ska dammsuga mitt rum. Det är äckligt här, har många husdjur. euw

JAG ÅTERKOMMER SENARE!

piiiiiiiis

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards