elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av elina - 6 juni 2010 21:01

Hej!

Nu är jag hemma igeeen. (H)

Först for vi ju som sagt till parken och sen åkte vi hem till Johan :)

Nu sitter jag och äter helllaaapellaaakakaaaa och dricker juice, GÖRR!

Ska väl chilla resten av kvällen, behöver inte lägga mig sååå himla tidigt ikväll ;)

häh, hejdå och godnatt iaf!


Av elina - 6 juni 2010 13:12

Tänkte ba lägga ut bild på hur jag se ut för att det är typ tufft jao.

Mitt linne har en tuff tiger på sig, grr.


  "hej jag fattar inte....?"    SKÅLEN MED CHIPS PÅ GOLVET ÄR FRÅN IGÅR!
JAG HAR INTE ÄTIT SÅNT IDAG!!!11122133434

fin tiger

Av elina - 6 juni 2010 12:06

Halluuu igen =)

Nu ska jag chilla ett tag sen ska jag fixa mig åsådär, vid 2 ska jag och johan till parken och kolla på grejs typ.  T.ex kören min som ska sjunga ;) haha

Jag ska ju inte göra det då eftersom min röst är som den är...hih

Vad ska alla andra göra denna kalla nationaldag?

Haha, asså jag tycker det är svinkallt hela tiden!:o

Alla andra tycker det är awesome när det är sol osv, men jag tycker inte att det är riktigt sommarvärme än. Fryser HELA tiden!!

Där bleve särt igen ;) ya like it.

Skriver innan jag åker igen, hähä. BICE :)


Hihi, gilllaaaren!

Av elina - 6 juni 2010 09:25

Gomorron!

Jag ligger nu i sängen som vanligt, haha, blir ett likadant inlägg som varje helgmorgon. Nöjs jao!

Har inget vettigt att skriva just nu så jag får återkomma....hahaaaaa.

hejdå for now (6)


 

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards