elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av elina - 8 juni 2010 21:04

Jag har precis kollat på ugly betty, häh!

Sitter nu med en chokladansiktsmask i ansiktet ;-) ser riktigt sessig ut, hah..

luktar jäääligt gott kan jag ju säga också.

När den här varit i en stund så ska jag ju såklart tvätta bort den och sen gå och lägga mig! Måste ju vara helt frisk imorgon för tusan!

Heh, godnatt och sov gott!=)


    hah fin tjej!

Av elina - 8 juni 2010 17:48

Sitter och pluggar röven av mig inför moppeprovet jag har imorgon!

Har fått alldeles för lite material från sensus så det suger verkligen,

vet inte hur jag ska kunna klara det då men jag får väl lösa det på något vis ;-)

Tur att google finns, haha!

Ska väl läsa och hålla på med det här någon timme sen ska jag gå och duscha (L)

Heh, typ det bästa som finns jao (a) allvarligt...det är mitt liv när jag är sjuk eller bara inte har något att göra. UNDERBART! hihi

Hörs senare igen!:-)



Saknar dig Sofiaaaa!

     

man kan ju säga minneeen jaaaaaaaa


Av elina - 8 juni 2010 13:29

åÅåhhåÅhåHÅhHÅhÅ, jag tror det inte finns någon som förstår hur jäävla less jag är på att vara hemma nu va...har knappt varit hemma en hel dag liksom..BAAAH.

Någon vill inte att jag ska kunna vara med på avslutningsmiddagen, någon vill inte att jag ska komma in på estet, någon vill inte att jag ska leva. Fan va bra för den saken får som den vill då :o110oe0o3+5i45i!!!! sepe

Kan ej äta, bajs på det. Är hur jäkla hungrig som helst så jag kommer dö nu, awesome!

ÄSCH, nu ska jag sluta skriva ointressanta och värdelösa saker här va.

hejdå igeeen



Av elina - 8 juni 2010 11:04

Heheh, har precis spelat och sjungit skitmycket ba för att öva inför imorgon.

Typ sjungit sönder rösten igen ba jäää (y) hah

Det är astråkigt att vara hemma jö, vill ut...fast får ej</3

Iaf så försöker jag bestämma om jag ska sjunga någon annan låt också imorgon på avslutningsmiddagen. Jag ska ju sjunga en när Sofia kompar mig med gitarr.:)

Funderar på om jag ska våga spela upp en låt jag skrivit själv eller om jag ba ska va tyst liksom, hah.

Aja, ska se om det finns något att äta nu. Talk to ya lateeeer jao!


 

snygging från i söndags

Av elina - 8 juni 2010 08:06

GODMORGON!"! fast nä

Har gått och blivit sjuk typ IGEN!

Stannar hemma idag...bajs. Vi har klassens dag idag ju....

Aja, måste vara frisk tills imorgon iaf så.

Nu ska jag ligga i sängen tills jag känner mig redo att kliva upp haha.

Hejdå

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards