elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av elina - 11 juni 2010 18:26

Nu åker jag ut och umgås med klassen!

hörs ikväll ;)

Av elina - 11 juni 2010 17:23

Yes, här får ni lite bilder från avslutningen då att kolla på!


  jag med fint smile där..ni ser. :):):)


  HAHA fin min


  en till fin min


 

rätt nice bild ändå ju ;)




  en liten bild på några ur klassen iaf. 

Ni kommer vara otroligt saknade nästa år! JAG ÄLSKAR ER, tack för dom här 3 åren<3<3<3 

Av elina - 11 juni 2010 16:09

ChachaaA!

Hos papsi nu, yeye har inget att skriva, tänkte bara ladda upp två bilder på mig själv haha.

They are redigerade, det syns ju ej =)

Hörs sen igeeen!


 

Såhär såg jag ut dåååÅååÅ! Häh, ser ut som jag har världens bigga röv...maybe i do.

 

Jag ser drogat ut and i know ya'll like it!

Av elina - 11 juni 2010 14:20

Hej!

Nu har jag ätit den traditionella avslutningslunchen + tårta, görr!

Jag ska åka till pappa om ett tag tror jag, jag vet inte riktigt när men jag uppdaterar när jag är där iaf och lägger in lite bilder.

Har dock inga från själva avslutningen än, får se om mamma lyckas lösa det och skicka bilderna till mig, men fram tills jag fått dom så kommer jag lägga in bilder på hur jag såg ut typ ;) haha iintressant.

Tänkte bara skriva kort nu också hörs vi mer sen! ciao

Av elina - 11 juni 2010 05:54

Godmorgon!

Idag äre fan skolavslutning, fett med skönt men fett med sorgligt :o haha

Stressade hur mycket som helst igår och kommer förmodligen stressa ännu mer nu på morgonen! Kommer få damp och förmodligen börja grina....awesome!

Ska se till så att mamma tar bilder med min kamera så kommer upp bilder någon gång senare, hejdå :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards