elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av elina - 27 juni 2010 22:39

Ja då blev det så att jag gick ner och sa att jag var hungrig så mamma sa att jag kunde värma på nån pizza eller så kunde hon göra en nyttig smoothie åt mig, tog såklart en smoothie ;) haha

Den innehåller typ fil, bär och lite honung och den var faktiskt ganska god trots att jag brukar hata när det inte är nå socker eller så.

Nu ska jag sitta och smutta (fulast ord jap) på den här och bara chilla!


 

nice google bild!

men ser ut såhär typ ja

Av elina - 27 juni 2010 22:13

Tja!

Kom typ nyss hem så nu sitter jag här vid datorn som vanligt och hungrig som ett as, vet inte varför, väldigt konstigtttttt är det tycker jag.

Jag funderar på att ta något att äta men orkar typ inte haha,

finns inget som är värt att bli tjock på ;)

Men ska se om jag orkar gå ner nu på en stund iaf, annars så sitter jag bara här och chillar. Hörs senare

Av elina - 27 juni 2010 18:18

Hej, är här nu som ni förstår.

Vi var nyss ute och gjorde nåt okul, nu ska vi chilla resten av kvällen :)

Hörs när jag kommer hem igen ikväll.


  fint med stökigt rum (L)

8<3

Av elina - 27 juni 2010 12:42

Hej igen, nu har jag precis fixat mig och sådär...

Tror jag ska äta lunch nu snart och sen åka till älskling.

8 underbara månader tillsammans idag.

Det kommer alltid vara du och jag, så är det bara.

jag älskar dig!


Jag skriver från Johans place senare så vi hörs då!

ciao



 

fin min där osv, u like. den är så seriös.

dagens outfit iaf, haha

Av elina - 27 juni 2010 10:59

Såg några som lagt upp den här på sina bloggar så tänkte göra det jag med för den var otroligt ful, haha.

Några säger att Kissie är en av tjejerna som dansar?..hah


Av elina - 27 juni 2010 10:14

Vaknade för ett tag sen och har nyss ätit frukost!
Nu sitter jag och pratar i tfn med Johan, eftersom vi inte kan smsa så måste vi prata mycket i tfn istället! hehe
Vädret idag är soligt fast blåsigt så vet inte om jag vill sola nånting för då kommer jag bara frysa, haha.
Aja, får se hur jag gör men nu ska jag koncentrera mig på Johan haha, hörs sen! :)

Av elina - 27 juni 2010 01:39

Kom egentligen hem runt 12 men har suttit och kollat på film med mamma tills nu, mys:)

Ska gå och lägga mig nu iaf för klockan är alldeles för mycket för jag och jag är jättetrött!

Godnatt :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards