elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 9 juni 2010

(L)

Av elina - 9 juni 2010 23:08

Hah, fanns inget intressant på datorn så ska lägga mig nu!

Ska öva i kyrkan kl. 11 imorgon så blir väl sovmorgon till 10 ungefär ;-)

hörs imorgonbitti! Godnatt & sov gott!=)


Av elina - 9 juni 2010 22:22

Daaamn vilket spännande avsnitt det var, typ dog!!!111121 häh

Är det någon mer som brukar kolla på grey's anatomy eller?8)

Spela roll, ingen kommer svara så då bryr jag mig väl inte heller...;)

Hah, är iaf på lite bättre humör nu så kan ju göra ett lite glatt inlägg istället för ett deppigt.  

Denna dag har varit helt ok!

På förmiddagen så var det massa framträdanden i cafeterian och det var nice.

Jag blev så himla sugen på att sjunga så jag och Caroline bestämde oss för att göra ett spontant framträdande, haha det var kul ;)

Gjorde ju teoriprovet IGEN och inte gick det idag heller...blir omprov igen om 2 veckor...fan vad irriterande!

Aja, nu ska jag sitta och loda här framför datorn och sen får jag se när jag orkar gå och lägga mig ;b

skriver såklart ett inlägg innan jag går & lägger mig..;)


 

häh myskläder (L)(L)(L)

  ya'll like it when i putar with my lips

Av elina - 9 juni 2010 20:56

Hej!

Hemma från avslutningsmiddagen för alla 9or nu.

Den var väl nice, haha. Kommer sakna min klass grymt mycket!

Aja, är ganska nere nu igen..tack vare någon..orkar alltså inte skriva någonting mer just nu så. Ska kolla grey's nu så hörs efter det istället!


Av elina - 9 juni 2010 07:32

Godmorgon!

Jävligt stressig dag idag kan jag ju säga...

Städning och massa skit på skolan, övning på en sång, teoriprov moppe, träffa Johan snabbis, te Sofia å öva, te Vanja å fixa....gah!

Hörs när jag har tillgång till dator, ciao!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards