elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av elina - 10 juni 2010 18:45

Nu ska jag vara "barnvakt" åt min lillebror en stund och sen går jag till mammsan.

Hon är söt hon, hihi.

Ska vara där tills imorgon för att hon ska fixa mitt hår och så imorgon..hoppas det blir bra.

Aja, om jag sätter på datorn hos mamma så uppdaterar jag då annars hörs vi imorgon :-)

Heddååh!


  bilden är ba sessig helt enkelt!

Av elina - 10 juni 2010 16:37

Hejhej :)

Nu har jag precis ätit, haha go' matn som jullan gjorde ;)

Aja, for ju iaf till stan och var med älskling där ett tag.

Vi typ gick omkring först och sen satt vi ba å myste :) hihi

Nu snart ska jag snacka lite med Julia och typ sjunga å umgås med henne bara för hon är här och det är ju inte så ofta häh.

Hörs senare igen :-)


      

du ger mig ork och lust att fortsätta kämpa när allt känns meningslöst.


Av elina - 10 juni 2010 10:25

Nu har jag precis sminkat mig osv :)

Ska alldeles strax gå tror jag, sen går jag hem till mamma en sväng innan jag åker in till stan om det blir så.

Jag skriver antingen där eller när jag kommer hem igen, hejdå :-)


    haha gulligt vaaaa

Av elina - 10 juni 2010 08:14

Godmorgon :)
Haha jag suger, jag kan verkligen inte sova längre än till 8-9 typ.

Aja, nu kan jag sitta här och chilla ett tag innan jag måste iväg då..;-) häh

Nu är det bara 1 dag kvar!! FATTAAAAR NIIIII?!

Imorgon är det sommarlov!!!(L) Så otroligt skönt, men kommer såklart sakna klassen jääävulst mycket!

Det här året har gått riktigt fort tycker jag! Tråkigt men sant, haha.

Orkar inte skriva något mer nu så hörs senaaaare jao!:-)


  HAHHEHIEIHEHIHIE

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards