elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av elina - 4 juni 2010 22:22

Fyfan vad jag är på dåligt humör hela tiden nu...vill ba grina osv hela tin....

Vafan hääänder.....?

Aja, har inte nå sug på att skriva så tänker inte göra det heller.

Hade tänkt att göra något otroligt roligt nu..eller inte. Ska typ sova snart för jag orkar inte vara vaken. Bajsa bah.

Godnatt....

Av elina - 4 juni 2010 14:36

Fan vad jag har tråkigt liv, jag gör fan ingenting på dagarna. Haha

Ska iaf till Johan typ senare...tar bussen halv 4 (y) då kommer jag ha någonting att göra!

Nu tänkte jag lägga upp bild på mitt hår då va...Haha.

Eftersom jag lägger ut så på mig själv när jag egentligen typ inte vill så tycker jag ni kan vara snälla och kommentera vad ni tycker...:)

  såhär gick att göra...he hela skiten åt sidan ;) häh

  eller så äre såhär då...haha

Längden är kvar iaf så det är lugnt så iaf...häähäh

Av elina - 4 juni 2010 13:16

Nu har jag gjort miikkke städning, tihi (6)

Har dock julgardiner kvar, hahah. Orkar inte ta ner dom...det borde inte vara mitt jobb eftersom jag inte ens bryr mig om gardiner!

Nu ska jag sminka mig tror jag sen gå upp och äta en tallrik fil...igen.

Börjat med en ny diet, precis som dessie. HAHA

Jag uppdaterar senare i mitt händelserika liv =)


fin tunga jöh.

kanskekanskekanske lägger upp bild på hur mitt hår blivit sen om jag kan få till det någorlunda snyggt. (ganska liten chans men....)

Av elina - 4 juni 2010 11:45

Haha, orienteringen var faktiskt inte himla svår ;)

Louise var ju med mig nästan hela tiden och vi hittade alla kontroller så det va chill. Haha. Nu ska jag gå och duscha sen ska jag städa rummet (y)

böj

Av elina - 4 juni 2010 08:30

Godmorgon!

Är lika missnöjd med håret idag :):) great.

Äter frukost nu och ska typ snart klä på mig osv,

vi har som sagt orientering idag.

Min starttid är 9.35 så jag ska vara där uppe i min skog (haha) en stund innan det, jag är typ väldigt nervös och väldigt rädd. Jag kommer tappa bort mig...tur att Louise finns en stund bakom mig ;) hah

Jag vet inte hur länge vi håller på men när man är klar så får vi gå hem iaf =D inga fler lektioner på hela dagen. FAAN vad skönt!(L) löööv

Nu måste jag skynda mig lite, hörs när jag kommer hem :)
CIAO

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards