elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av elina - 26 juni 2010 19:55

Tjaaaaa!

Blåste jättemycket ute och vi glömde något att göra upp en eld med haha, så vi åkte hit till Timmy istället.

Vi ska typ prata och bara umgås och kanske kolla på någon film, hörs när jag kommer hem! :)


  

Av elina - 26 juni 2010 17:57

Tänkte bara skriva att jag åker ut och grillar med några vänner nu, ciao!


 

outfit

Av elina - 26 juni 2010 16:10

Hallå!

Åkte iväg på en liten tur till köpmanholmen för ett tag sen för att hämta syster och hennes pojkvän, och nyss åt jag lunchen som jag såg fram emot.

Så nu sitter jag mätt och belåten fast ändå sur för att jag inte kommer kunna använda min mobil förrrän någon gång i veckan eller något för att då kommer mitt nya simkort.

Jag har alltså beställt ett Telia kontantkort och ska fixa gratis sms i 1 år!

Nu ska jag sitta här och ta det lugnt ett tag, skriver mer senare igen.


 

haha bild från skoltiden ;)

var typ 3 veckor sen den togs men jäää (y)

:)

Av elina - 26 juni 2010 12:56

Hej igen!

Sitter nu och bara fördriver tid, försöker fixa Telia kontantkort också så mitt liv blir billigare haha. Det laggar för dom så jag måste vänta...

Vill äta lunch snart också för vi ska äta det vi åt till middag igår och det var så himla gott haha, längtar liksom (a)

Men iaf, någon som ska göra något trevligt ikväll? höh

Av elina - 26 juni 2010 09:34

Godmorgon :)

Vaknade nyss och sitter nu här vid datorn i johans skjorta & lyssnar på Train, ähä  

Ska strax gå ner och äta frukost men tänkte skriva lite kort såhär ändå, som jag alltid gör. Hah



Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards