elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av elina - 28 juni 2010 20:58

Oj, hej!

Kom hit runt 16 och vi har typ bara myst och så hela eftermiddagen/kvällen,

nästan hela iaf (a) hahah.

Nu ska vi bädda åsååååå och sen typ sova, (a) ehe

Ligga och mysa ett tag kanskeeeee? hihi

Vi hörs imorgon iaf, godnatt! :)


  snygging älskling, ihih<3

Av elina - 28 juni 2010 15:15

Tjaaaaaaaa :)

Var ute tills 1 ungefär och sen gick jag in och gjorde lunch,

nu har jag precis fixat mig klart och packar det sista.

Ska till papa nu liksom, fast ska sova hos Johan ikväll så åker dit imorgon;)

Logiskt tänkande typ..

Jag skriver väl från Johan som vanligt och sådär, så vi hörs senare!:)


    

icke såhär varma kläder nu va

SOL

Av elina - 28 juni 2010 12:15

Hej!:)

Har varit ute sen jag vaknade så har inte haft tid att he på datorn;)

Nu sitter jag iaf ute i solen då och har egentligen hur tråkigt som helst,

beror mest på att jag inte kan smsa. buhu!

Använder ju 3 mobiler också för attmin mobil är väldigt lagg, använder den bara när jag inte orkar med dom andra. Men jag har iaf den omodernaste av dom 3 just nu och mitt minneskort och den vill inte samarbeta så kan icke lyssna på musik heller. Har tråkigt liv idag ja...

Nu ska jag lägga mig på filten igen iaf, hörs mer senare!


 

haha gammal bild vaaa

Av elina - 28 juni 2010 00:33

Haha nu har jag chillat nog.

Haft det trevligt å chattat med Charlotte och nu ätit lite av något fruktansvärt, haha det var verkligen inte gott. Fy!

Slänger bort det nu, dricker upp colan och sen går jag faktiskt och lägger mig!
Godnatt :)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards