elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av elina - 23 juni 2010 22:08

Kom typ nyss hem från back, vi var där och...ja, vad gjorde vi?

Spela kort, tv, haha ;)

Vi åkte iaf runt halv 10 och skjutsade hem Johan då och nu har jag nyss ätit mjölk med blåbärssssylt (L)

Jag ska sitta och chilla här vid datorn ett tag antar jag, kanske kolla på en film om jag orkar. skriver mer senare!



have no pictures längre...fast jo

Av elina - 23 juni 2010 15:31

MMMhej, jag vill bajsa på vägverket för dom har världens dummaste och cpigaste prov. Ni förstår alltså att jag inte klarade det, KUL!

Är jättesur och arg och förbannad och så viDaaare -.-

Ska vara här hos johan tills vi åker till back typ, tjarrååååååå.

Av elina - 23 juni 2010 13:21

Nu är jag klar typ, ska sitta och läsa lite ur boken jag har nu och sen åker jag väl!

Önska mig lycka till nu håll tummarna...8)

Hörs när jag är tillbaka..!



Av elina - 23 juni 2010 12:33

Nu har jag verkligen pluggat!

Solade samtidigt som jag plugga jävel så tror jag fått lite färg nu, hoppas iaf.

Nu ska jag snart äta och sen duscha osv, sen ska jag väl läsa på lite till innan jag åker iväg ;) måste klara....:

Av elina - 23 juni 2010 09:54

Godmorgon!

Blev en sen kväll igår, tror klockan blev 2 eller något..ohmy, inte så bra.

Men iaf så vaknade jag nyss då och ska gå ner och äta frulle nu,

sen blir det att bara plugga plugga plugggaaaaa jävel fram till kl.1 typ.

Moppeprovet är klockan 2 satte, ja...vad ska jag säga mer nu?

Hörs sen typ, haha.

Av elina - 23 juni 2010 00:02

Herregud, så sjukt bra film!

Lika bra nu även fast jag sett den förut, gråter även lika mycket nu.

Det är inte bara några tårar utan jag gråter verkligen, hahah älskar den :(

Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen lägga mig och tänka på Johan för jag älskar han, puss på det<3 extra mycket nu för jag är glad att han finns (L)

Ska alltså sova strax då, hörs imorgon!

Godnatt


 

if i disappear, promise me to remember me.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards