elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av elina - 14 juni 2010 23:29

Är hos mami nu och håller typ på att städa här också och packa upp allt som jag tagit med, haha!

Går dock inte så bra för jag pratar med Morgan på msn om bajs osv, ganska så normalt och trevligt.

Lyssnar på typ en asgrym låt! Can't touch this - MC hammer

Vet ni hur grym den är eller?!1?!?1+!?!?! grymmast.

Aja, ska FÖRSÖKA städa klart rummet nu så det är fint.

Har kommit på hur äcklig och snuskig jag är, haha. Inte så mysigt när man hittar möglig saft på rummet. Usch :-)

När jag städat klart så ska jag sova ffs 8)

GODNATT PUSSIES


 
  

rätt grym jag är ändå

Av elina - 14 juni 2010 19:26

Nu har jag packat och städat så gott det går typ (a) hah

Ska kolla om papi kan skjutsa mig nu så jag kan komma till mamma någon gång,

skriver seeeenare ikväll antar jag!

Hejdahhhhh   


     ehehehehehehe, skelar jag nu igen?????:)

Av elina - 14 juni 2010 17:30

Okej bilderna på Louise kommer nu, häh ;)


 

 

Skitsöt!



Av elina - 14 juni 2010 17:19

Du som heter "hahahaha" har ett mycket vackert namn och la märke till att jag skelade på bilden jag la upp, underbart hörru!:-)

Bra att du nämnde det för jag såg det inte själv förrän nu, tack:)


Hemma nu iaf och tog bilder på Lojzzan, orkar inte lägga in dom nu men dom kommer på en stund!

Ska städa och packa nu så skriver mer sen.

Av elina - 14 juni 2010 13:21

 

HAHA

Kör på en skön klädsel idag, mjukisbralleeer och en störd tröja (L)

Jag lovar er att ni skulle ha bett mig att he ett hjärta över min mun för det var riktigt fult, hahah!

Gillar att mitt hår blev lockigt idag igen =D

Av elina - 14 juni 2010 12:23

Helu igen :-)

Har precis lärt mig att spela två låtar på piano, eller en av låtarna halvt för jag kunde den innan men lärt mig lite fler roliga grejer. Det var kul, känner mig så duktig som kan lära mig saker. Haha

Ska iaf sminka mig och sådär nu för vid två ska jag följa med Louise in till stan för hon ska få en sminkkurs på make-up store!

Det blir roligt för mig att stå där och kolla på ;-) hon följde ju mig när jag fick en sån för typ 2 år sen eller vad det var så såklart jag följer henne då! häh

Nej nu måste jag skynda mig lite tror jag, hörs senare! kramiiiii


 

häh, bild på någon sminkning ba från google för kul!

Av elina - 14 juni 2010 10:41

Godmorgon!:-)

Nu är det ju första RIKTIGA dagen på sommarlovet, jävla skitväder.  

Jag vill ha sol ju!!

Just nu ligger jag iaf i sängen, blev så att jag inte gick och la mig förrän typ halv 1 igår...bra jobbat Elina! Blir alldeles för sent varje kväll, men spela roll eftersom det är ju ändå sommarlov ;-)

Ska strax gå upp och äta frukost, är bajshungrig.

Är sugen på glass igen.....kill me! HAHA

Skriver inge mer nu haha, hörs sen!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards