elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av elina - 2 juni 2010 20:45

Jääääklar vad jag uppdaterar mycket idag!

Jag har iaf gjort teknikuppgiften nu som jag ska ha gjort för att kunna bli godkänd i teknik, känns riktigt bra faktiskt!

Tog ett tag att göra den dock, haha, fick lite psykbryt och började grina som jag alltid gör när jag blir stressad och allt känns omöjligt.

Men min far är så tålmodig (haha) så det blev jättebra tycker jag och han hjälpte mig finfint! hhhhäähhääh

Ska kolla lite på tv nu och sen ska jag väl gå och lägga mig, ska inte vara uppe så länge ikväll tror jag :)

Så godnatt nuuu!

  FiNT

Av elina - 2 juni 2010 18:56

Haha jag vet att det inte är särskilt fint egentligen, men jag älskar bilden på så atteee.

Ni kan kommentera vad ni tycker om ni vill ändå =)


 

ignorera mitt stökiga rum och hur jag ser ut ba

 

trycket daaahh

   

den här va mest för fint =)=)=) HHAH

Av elina - 2 juni 2010 18:44

Men chacha bitches!=)

Kom nyss hem tyyyyp och åt nyyyssssssss.

Jag vill typ va hos johan men icke det är jag ej (u)

Ska snart göra en teknikuppgift med papa, jag hoppas han kan hjälpa mig mycket så jag inte får damp och typ bryter ihop. HAhhh

Borde också göra en engelskauppgift, bajsåh. Den ska in imorgon......

Aja, ska ta kort på linnet både på och av nu, haha. Ni får se senareeee =)

Av elina - 2 juni 2010 16:34

                    idag tog jag bilder på mig själv. det var roligt. louise blev också med. hon var cool.

nu ska jag kissa.sen åker jag. jag skriver när jag kommer hem. jag känner mig som 10 år igen. hejdå.

Av elina - 2 juni 2010 16:01

CIAOI

Kom precis hit..te papa. Gick till mamma efter skolan och hämtade nå skit(y)

Nu ska jag typ bara vänta ett tag sen kommer Caroline och hämtar mig så vi kan åka till våran sista körövning :):)

Sångprovet idag gick väl inte så bra antar jag, kommer aldrig komma in så det är lika bra att börja vänja sig vid tanken att dansa omkring i någon grupp eller sitta och se nördig ut på samhäll...

Har haft en ganska deprimerad dag, allt känns hemskt och deprimerande.

Det känns så ovärt allting typ...aja.

Gjorde ju ett linne på slöjden för VÄÄLDIGT längesen, nu idag har jag tryckt trycket(hihi) på det så det är helt färdigt jao :) lägger upp bild senare kanske.

Fan vad jobbig text, hörs senare. BYE

Av elina - 2 juni 2010 07:26

Nu ska jag strax åka! Ni önskar ni kunde önska mig lycka till men det är för tidigt för er för att läsa min blogg  :):):):)

Aja, kör på samma som igår ;)

TjARRÅ   tjockbena å stökigt rum (L)(L)

  HEHEH

Av elina - 2 juni 2010 06:34

JA GODMORGON!!!
FYFAN VAD NERVÖS JAG ÄR NU!
JAG SKA EJ SJUNGA FÖR JAG HAR INGEN RÖST, DOM KOMMER HATA MIG FÖR ATT JAG KOMMER DIT OCH SLÖSAR BORT DERAS TID (U) BAJS

MITT LIV ÄR ÖVER!!!!
NU SKA JAG SMINKA MIG IAF!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards