elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av elina - 18 juni 2010 23:51

Nänu ska jag faktiskt ta och säga godnatt!

Har tjockat i mig jordgubbar och ostkrokar, känns inte så bra... :(

Trevligt att Måånkan är här iaf, otroligt saknad moster!

Saknar pluttn hennes också, Levi<3

Ajä, hon ska stanna här tills imorgon så då kan jag vara mer social då,

hon kom hit sent och jag var så trött.

Nu ska jag kolla om jag orkar kolla på en film...The Blind Side heter den typ, inte en aning om vad den handlar om eller någonting men det blir nog bra!

Lägger mig efter den eller under tiden som jag ser den, ni bryr er ändå inte om det haha. Godnatt!


  någon random bild ba

Av elina - 18 juni 2010 21:24

Fan vad tråkigt det är att vara ensam!

Johan åkte typ nyss, bajsigt ju.

Jag tror iaf att min moster kommer snart, kommer bli asroligt iaf, aaaslängesen jag träffade henne så hjärta på det.

Jag ska umgås med min mama och vulf nu ett tag tror jag eftersom jag inte gör det så mycket häh, hörs sen igen!;)


  Haha, asfin redigering <3<3<<3<3<3<3 och jag ser fin ut verkligen. johan är söt iaf.

Av elina - 18 juni 2010 18:14

Hej :-)
Nu är vi hemma hos mig!

Vi for ju som sagt in till stan för att han skulle klippa sig och under tiden då så gick jag runt på stan typ, köpte faktiskt saker ;m

Kan visa sen :-D

Nu ska vi typ chilla lite osv, mina småkusiner ska komma hit också så det blir mysigt.

Hörs mer senare!

Av elina - 18 juni 2010 10:39

Heeejjjeee igen!

Nu kan jag skriva ifred och så vidare, Johan stöttar inte mitt bloggande haha.

Sitter iaf och myser här eheh, somnade för ett tag sen för jag är ju inte van att vakna så tidigt som han vaknar. Nice jao!

Har stulit hans tröjaa också, den är mysig :) (okej jag stal den inte, han tog fram den åt mig)

Vi ska typ chilla rätt hårt här va sen ska vi dra in till staden för han ska klippa sig, det är seeeeenare idag men ao.

Nu måste jag gå haha, jag skriver när jag har något att skriva igen.

ciaaao


 

hahh bild som fanns i mitt bibliotek (L)(L)

Av elina - 18 juni 2010 08:46

Godmoooorgon :-)

Har nyss ätit frukost och ska typ chilla nu jao,

uppdaterade dåligt igår som ni märkte men det var johans fel :):):)

Skriver mer sen för Johan säger dumma kommentarer när jag skriver<3<3<3<3, hejdahhhh.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards