elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av elina - 7 juni 2010 21:15

Hemma nu jao!

Tänkte lägga upp lite bilder från idag för kul och sen ska jag kila iväg och duscha :) är sugen på en lång varm dusch så kör på det, haha.

Efter det så ska jag typ försöka sova även fast jag kommer frysa ihjäl också =D

Sooo godnight after det här!


  ignorera min gravidmage, int mitt fel att jag äre'.

 

hihi outfit typ jao ;)

  sexi

  haha glad tjej (fast egentligen inte.....)

 

fint ba. riktigt fin tunga åssååå

Av elina - 7 juni 2010 18:07

hallååå :)
Haha min statistik sjunker väldigt mycket när jag inte är inloggad på msn märker jag, det sög ju ;) haha

Är iaf hos Johan nurååå :)
Har varit en REDIGT chill dag idag assååå!

Var på minigolfen vid typ 9.30 och vi spelade typ ingenting utan gick till lekparken istället haha, sen tjocka vi på max och sen spela vi bowling, ja jag förlorade stort....

Sen efter det loda vi runt på stan och jag hitta lite smycken osv :) häh

Nu ska jag umgås med den här coolingen som är här + träna lite på mopedprov grejs.

Hörs när jag kommer hem ikväll! Ciao

Av elina - 7 juni 2010 08:20

Gömörrööön!

Fan vad trött jag är :o gick och la mig vid typ 12 ba jäää (y)

Är riktigt jävla seg idag, haha. Louise kommer hit om 40 minuter och jag har inte gjort nånting än förutom att kliva upp. Det bli nog nice :)

Vi har iaf 'lekdag' idag på skolan och jag mf. ska spela minigolf på förmiddagen och bowling på eftermiddagen, haha wish us luuuuck :) minigolf suger.

Jag vet inte hur jag ska göra efter allt det här, om jag åker hem eller om jag stannar i stan tills jag ska till Johan. Ni får se när jag uppdaterar igen ba :)


Hejdaaaaah också hörs vi sen!

  haha...en av många bilder jag tog på mig själv med Johans mobil :) de va roligt de hihi.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards