elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av elina - 3 juni 2010 22:04

Jag kanske inte är såhär missnöjd med håret imorgon, förmodligen..men kanske inte. Hoppas inte.....aja, jag tänkte bara lägga upp lite bilder på min gamla lugg för jag sörjer den stenhårt jao.

Går och lägger mig efter det, godnatt!


  :(

 

:'(

 
   :(

 

:(:(

  :(

Kommer aldrig kunna sätta upp luggen på mina finurliga sätt nå mer, kommer aldrig kunna leka med håret på samma sätt. (HAHA)

Kommer aldrig kunna ba slänga det åt sidan när jag inte orkar fixa.

How will i survive?!

Av elina - 3 juni 2010 21:22

Johan gjorde det lite bättre, tur att jag var där..annars hade jag ba suttit å grina här hemma ååååsv.

Jag är så jääävla less nu asså! Allt känns piss typ....typ allt.

Klippningen idag blev ju som sagt värdelös, ser ut som jag gjorde i 7an...fint.

Min röst blir aldrig bra så kommer aldrig kunna sjunga igen, underbart.

Nu äter jag en banan och är less på mitt utseende, awesome.

Imorgon är det orientering och jag har lust att spy på det, AWESOME!

HEJDÅ FÖRIHELVETE

Av elina - 3 juni 2010 19:10

hej. är skitsur, har inget att säga.

Blev så JÄVVVVVVLLLAAAA missnöjd med håret så det är inte sant, vill döda någon. Allt går åt helvete!"NKJNSGIKSD  fint.

hejdå

Av elina - 3 juni 2010 15:26

Nu har jag gjort allt som jag ska ha gjort, hoppas jag!

Känns så jääääävla braaa =)

Sista inlämningen imorgon bara sen så är jag helt klar liksom (y) Känns skitbra ju!

Nu sitter jag iaf hos mamma och har pluggat lite osvosv.

Ska ta bussen 18 över 4 in till stan för att klippa mig 16.45 =)

Ni ser ju på bilden jag la upp hur jag ska klippa också, vad tycker niiii?

Önskar jag fick lite kommentarer, haha

AJA, hörs senare när jag är hos Johan eller något.

Pusshej

Av elina - 3 juni 2010 07:23

Godmorgon!=)

Sitter och äter fruuukööööst nu (y) Jag antar att vi snart ska åka iväg överallt så jag borde skynda mig lite :o haha. Fast nä.

AJAAA, idag ska jag klippa mig =D haha efterlängtat eller vaaaaaaa?

Har inte klippt mig på ett år (a) äckligt hår här jao.....klaga ej </3

Blir så iaf och sen efter det ska jag försöka hinna vara hos Johan ett tag =)

Jag skriver när jag har tillgång till en dator!(Y)

Ha en aaawesome dag, ciaaaaaoiiiii !


 

Jag kör väl på den här frisyren den här gången!

Haft långt hår så länge nu...

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards