elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

Av elina - 20 juni 2010 00:43

sista inlägget för idag!

Gick ut en sväng som jag sa, satte mig på en brygga en bit härifrån och bara satt där och tänkte lite. Det var skönt att vara för sig själv så ett tag...

Iallafall nu efter många glas med cola och filmtittande så är jag jättekissaanödig och trött haha. Såg klart The blind side liksom och den var SJUKT bra!

Diggar true story-tjaffs ;) haha, den var awesome tyckte jag iallafall.

Nu ska jag gå ner och kissa annars blir det lite jobbigt läge va, borstar tänderna å det i samma veva och sen ska jag sooova!

Godnatt , sov gotttttt allaaa :)


Mod är en svår sak att förstå sig på.

Du kan ha mod baserad på en dum idé eller ett misstag, men du ska inte fråga vuxna, din tränare eller dina lärare för de gör reglerna.

Dom kanske vet bäst, eller så gör dom inte det.

Det beror helt på vem du är och var du kommer ifrån.


Av elina - 19 juni 2010 21:44

Tja igen!

Johan åkte för en stund sen så nu är jag helt ensam här på mitt rum, fett tråkigt.

Skulle va gott å äta något men har asont i magen så vill typ spy, funderar på att gå ut en sväng för å få lite frisk luft eller något haha.

Vi kollade iaf på På smällen, haha rolig film. Synd bara att jag såg den i torsdags kväll när jag inte kunde somna hos Johan, ähähh.

Aja, vet inte mer vad jag ska skriva just nu...går antingen ut en sväng eller så ligger jag här och dricker cola. Satsar på att gå ut!

Hörs mer senare kanske, ciao!


   

you take what they say and go back and cry

Av elina - 19 juni 2010 19:10

Hheellu igen :)

Är med Johan nu och jag har precis ätit, ehe.

Nu ska vi chilla (ovanligt) , kanske kolla film eller något.

hejdah


 

Av elina - 19 juni 2010 15:13

Nyss äte kladdkaka, görr jaaao! häh

Mina småkusiner är ju liksom här och dom är för söta, haha. Dom är tvillingar och heter Lovisa & Josefine ;) aaassöta!

Har iaf varit nere med dom ett tag samtidigt som jag pluggat lite på moppeprov,

måste ju klara det på onsdag! Håll tummarna..!

Nu ska jag typ sminka mig lite för kul typ, har ingenting att göra (y)

Johan kommer om någon timme typ men, tur det. Annars skulle jag dött.

Vad händer för alla andra ikväll jao? (känns bra när folk svarar, hah  )

Har ingenting mer att skriva for the moment, hörs senare...


 

En av pluttarna. Lovisaaaa  

Av elina - 19 juni 2010 12:07

TJAhejjjj :)

jag tänker inte säga godmorgon nu för jag vaknade för 2 timmar sen.

Min moster och syster åkte precis, så har umgåtts med dom typ nu på morgonen.

TREVLIGT JAO.

Filmen jag började kolla på igår var bra, såg typ bara 40 minuter för jag såg att den var 2 timmar lång så jag orkade inte hela på en gång.Blir mer film ikväll då :-D

Nu ska jag gå och duscha för jag känner mig jätteofräsch och svettas, eehhehh.

piis brathjas



Av elina - 18 juni 2010 23:51

Nänu ska jag faktiskt ta och säga godnatt!

Har tjockat i mig jordgubbar och ostkrokar, känns inte så bra... :(

Trevligt att Måånkan är här iaf, otroligt saknad moster!

Saknar pluttn hennes också, Levi<3

Ajä, hon ska stanna här tills imorgon så då kan jag vara mer social då,

hon kom hit sent och jag var så trött.

Nu ska jag kolla om jag orkar kolla på en film...The Blind Side heter den typ, inte en aning om vad den handlar om eller någonting men det blir nog bra!

Lägger mig efter den eller under tiden som jag ser den, ni bryr er ändå inte om det haha. Godnatt!


  någon random bild ba

Av elina - 18 juni 2010 21:24

Fan vad tråkigt det är att vara ensam!

Johan åkte typ nyss, bajsigt ju.

Jag tror iaf att min moster kommer snart, kommer bli asroligt iaf, aaaslängesen jag träffade henne så hjärta på det.

Jag ska umgås med min mama och vulf nu ett tag tror jag eftersom jag inte gör det så mycket häh, hörs sen igen!;)


  Haha, asfin redigering <3<3<<3<3<3<3 och jag ser fin ut verkligen. johan är söt iaf.

Av elina - 18 juni 2010 18:14

Hej :-)
Nu är vi hemma hos mig!

Vi for ju som sagt in till stan för att han skulle klippa sig och under tiden då så gick jag runt på stan typ, köpte faktiskt saker ;m

Kan visa sen :-D

Nu ska vi typ chilla lite osv, mina småkusiner ska komma hit också så det blir mysigt.

Hörs mer senare!

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards