elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

Av elina - 18 juni 2010 10:39

Heeejjjeee igen!

Nu kan jag skriva ifred och så vidare, Johan stöttar inte mitt bloggande haha.

Sitter iaf och myser här eheh, somnade för ett tag sen för jag är ju inte van att vakna så tidigt som han vaknar. Nice jao!

Har stulit hans tröjaa också, den är mysig :) (okej jag stal den inte, han tog fram den åt mig)

Vi ska typ chilla rätt hårt här va sen ska vi dra in till staden för han ska klippa sig, det är seeeeenare idag men ao.

Nu måste jag gå haha, jag skriver när jag har något att skriva igen.

ciaaao


 

hahh bild som fanns i mitt bibliotek (L)(L)

Av elina - 18 juni 2010 08:46

Godmoooorgon :-)

Har nyss ätit frukost och ska typ chilla nu jao,

uppdaterade dåligt igår som ni märkte men det var johans fel :):):)

Skriver mer sen för Johan säger dumma kommentarer när jag skriver<3<3<3<3, hejdahhhh.

Av elina - 17 juni 2010 17:05

Chachaaaa bloggen :)

Är liksom hos Johan nu vaaaaa, har precis ätit osv. ÄHä

Har inte något kul å skriva egentligen vaaa men jag ska iaf sova här och va här tills jag inte är här nå mer.

Hörs mer senare :)

SSS

Av elina - 17 juni 2010 12:21

Tja :)

Vaknade kl 11 idag :o haha, konstigt eftersom jag gick och la mig tidigare än jag gjort alla andra dagar, eehehe kefft.

Nu har jag precis duschat iaf och ska fixa mig å så, SNABBT.

Om en timme ska jag ta bussen in till stan och sen till johan som igår, u got it.

Filmen jag såg igår var iaf jättesöt men nästan lite för lik The notebook om någon sett den, hah ;)

Aja, nu måste jag skynda mig! Hörs sen :)



awesome

Av elina - 16 juni 2010 22:38

Hej :)

Kom typ nyss hem och har ätit lite nu (ska sluta med det...äta på kvällarna alltså).

Tror jag ska kolla på Dear John nu för den verkar söt, sen efter det ska jag sova!

Kommer lägga mig runt 1 igen då, haha.

Orkar nog inte skriva något mer idag så vi hörs imorgon!

Godnatt   


 

Av elina - 16 juni 2010 17:12

Tjabbatjenahallå blåkken! skämt åsido.

Vi har precis ätit maat, johan är så duktig på att steka lax :):):) hahaha

Nu ska vi typ chilla tror jag ehe, åker hem vid typ 10 tro jag så hörs väl då nån gång! HEJDAHH


 

fin bild bara liksom

Av elina - 16 juni 2010 12:14

Jag har chillat fetttt mikke nu jao, haha.

Ska typ fixa mig lite nu och sen om en timme tar jag bussarna till Johan osv :-)

Blir där tills ikväll som vanligt då haha, skriver där tror jag väl (y)

Hörs senare iaf!


  bild ba  

Av elina - 16 juni 2010 10:07

Godmorgon :-)

Är det bra väder idag ellleee? sol iaf, hoppas det blir jättevarmt! (L)

Ajä, ska inte skriva någonting långt eller intressant nu för jag ska ner och äta frukost och sen ska jag gå och lämna tillbaka filmen. Häh

Hörs senaaare!


Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards