elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

Av elina - 24 juni 2010 21:54

Mannen i mitt liv (haha) åkte precis hem så nu sitter jag här ensam och gör absolut ingenting. Är ganska ledsen för att L knappen på datorn är dum :(

Nu är midsommar typ klar för oss iaf!

Johans föräldrar och han + fler kommer hit och äter osv som man brukar göra haha.

Okej det var bara det, vi funderar på om vi ska åka till gullvik han och jag sen men hur vi ska komma dit vet vi inte då så blir förmodligen inte så.

Aja, tänkte inte skriva så mycket mer om mitt liv nu.

Ska sitta här med datorn en stund och sen gå och lägga mig, är trött!

Hörs sen ändåååeee


Av elina - 24 juni 2010 16:11

Tjaaaaaaaaaa igen!

Johan kom runt 2 och vi typ låg och mysa, spela fotboll osv. Det var mys.

Han vill att jag ska skriva att han ägde mig på fotboll, fast han gjorde inte det egentligen eftersom jag är bäst ;)

Nu chillar vi typ bara, ska snart gå ner och göra nån mat som han vill ha så VI måste absolut göra den.

Hörs more senare :)


 

fan va fin jag är osminkad assoooeoeeeeee. johan är tönt som sagt. men älska han ändå:)

Av elina - 24 juni 2010 11:59

Tja!

Har inte orkat he på datorn förrän nu, varit ute i solen i typ 2 timmar nu :)

så himla skööööööönt!(L)

Tänkte bara skriva för att visa att jag lever osv (många som bryr sig), ska iaf ut nu igen och ligga i solen bara.

Det är tråkigt att vara själv så Johan ska komma. Vet inte när men..

Aja, hörs senare när jag orkar vara vid datorn!


  this is serious shit!

(gammmlliig bild)

min Lknapp gick precis sönder.........

Av elina - 24 juni 2010 00:18

Har precis sett klart The pursuit of happyness, bra film jao!

Gjorde en fruktsallad med cocos och kanel, hehe det var lite gott...ehehe

Aja, vet aldrig vad jag ska skriva...får ser hur länge till jag orkar med detta bloggande.

Ska gå ner och göra mig klar för sängen nu, tidigare än vanligt ikväll!

Godnatt


"Don't ever let somebody tell you... You can't do something. Not even me.

You got a dream... You gotta protect it.

People can't do somethin' themselves, they wanna tell you you can't do it.

If you want somethin', go get it. Period."


Av elina - 23 juni 2010 22:08

Kom typ nyss hem från back, vi var där och...ja, vad gjorde vi?

Spela kort, tv, haha ;)

Vi åkte iaf runt halv 10 och skjutsade hem Johan då och nu har jag nyss ätit mjölk med blåbärssssylt (L)

Jag ska sitta och chilla här vid datorn ett tag antar jag, kanske kolla på en film om jag orkar. skriver mer senare!



have no pictures längre...fast jo

Av elina - 23 juni 2010 15:31

MMMhej, jag vill bajsa på vägverket för dom har världens dummaste och cpigaste prov. Ni förstår alltså att jag inte klarade det, KUL!

Är jättesur och arg och förbannad och så viDaaare -.-

Ska vara här hos johan tills vi åker till back typ, tjarrååååååå.

Av elina - 23 juni 2010 13:21

Nu är jag klar typ, ska sitta och läsa lite ur boken jag har nu och sen åker jag väl!

Önska mig lycka till nu håll tummarna...8)

Hörs när jag är tillbaka..!



Av elina - 23 juni 2010 12:33

Nu har jag verkligen pluggat!

Solade samtidigt som jag plugga jävel så tror jag fått lite färg nu, hoppas iaf.

Nu ska jag snart äta och sen duscha osv, sen ska jag väl läsa på lite till innan jag åker iväg ;) måste klara....:

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards