elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

Av elina - 23 juni 2010 09:54

Godmorgon!

Blev en sen kväll igår, tror klockan blev 2 eller något..ohmy, inte så bra.

Men iaf så vaknade jag nyss då och ska gå ner och äta frulle nu,

sen blir det att bara plugga plugga plugggaaaaa jävel fram till kl.1 typ.

Moppeprovet är klockan 2 satte, ja...vad ska jag säga mer nu?

Hörs sen typ, haha.

Av elina - 23 juni 2010 00:02

Herregud, så sjukt bra film!

Lika bra nu även fast jag sett den förut, gråter även lika mycket nu.

Det är inte bara några tårar utan jag gråter verkligen, hahah älskar den :(

Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen lägga mig och tänka på Johan för jag älskar han, puss på det<3 extra mycket nu för jag är glad att han finns (L)

Ska alltså sova strax då, hörs imorgon!

Godnatt


 

if i disappear, promise me to remember me.

Av elina - 22 juni 2010 22:03

Tja :)

Jag kom nyss hem från mr. awesome!

Nu ska jag kolla på Remember me och käka min efterlängtade bj, lovely.

Hörs efter filmen daahhh! :D


 

Av elina - 22 juni 2010 14:10

Nyäten tjej åker iväg till sin man.

Haha hörs seeen som vanligt!


 

Av elina - 22 juni 2010 13:15

Nu tycker jag att jag varit duktig!

Satt ute ett tag och pluggade och stekte, blev väldigt tråkigt dock så jag gick in haha.

Har pluggat till nu och känner att jag inte orkar nå mer nu, får fortsätta senare ikväll och imorgon innan provet.

Nu ska jag gå och duscha tror jag & hoppas jag får lunch efter det!

Sen ska jag iväg till Jorven (haha) någon gång också, hejdå så länge ;)


  ehe

Av elina - 22 juni 2010 11:08

AA hej igen!

Jag är på nå helveeetiskt dåligt humör nu, har ingen aning varför men stör mig på allt och vill slå ihjäl någon typ :) jag är underbar.

Vi var ute och gick en pw då och nyss åt jag frukost,

nu ska jag sitta och nöta in alla trafikregler osv för att jag måste fixa moppeprovet imorgon annars så..vet jag inte vad jag gör.

Borde kanske gå ut i solen då och läsa så gör jag två bra saker samtidigt,hörs sen!


 

miss awesome

PW

Av elina - 22 juni 2010 09:36

Godmorgon :)

Vaknade kl 9 idag, skillat av mig va...eller nåt?

Orka sova bort hela dagen liksom ;)

Mamma skulle ha kommit och väckt mig 9 men hon har inte kommit upp än,

vi skulle ut och gå powerwalk men ingen mama här inte.

Tror jag får gå ner och säga åt na, jag är ju redo! haha

Hörs sen

Av elina - 21 juni 2010 22:32

Hej blåkkän :) Nu är jag hemma och äter gröt med blåbärssylt, extremt gott ;);) hahah

Jag tänker inte skriva något speciellt nu för det jag hade tänkt bryr ni er ändå inte om,

så nu säger jag bara ciaaaaao.

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards