elinasondell - doing my own thing, on my own terms

Alla inlägg under juni 2010

Av elina - 27 juni 2010 18:18

Hej, är här nu som ni förstår.

Vi var nyss ute och gjorde nåt okul, nu ska vi chilla resten av kvällen :)

Hörs när jag kommer hem igen ikväll.


  fint med stökigt rum (L)

8<3

Av elina - 27 juni 2010 12:42

Hej igen, nu har jag precis fixat mig och sådär...

Tror jag ska äta lunch nu snart och sen åka till älskling.

8 underbara månader tillsammans idag.

Det kommer alltid vara du och jag, så är det bara.

jag älskar dig!


Jag skriver från Johans place senare så vi hörs då!

ciao



 

fin min där osv, u like. den är så seriös.

dagens outfit iaf, haha

Av elina - 27 juni 2010 10:59

Såg några som lagt upp den här på sina bloggar så tänkte göra det jag med för den var otroligt ful, haha.

Några säger att Kissie är en av tjejerna som dansar?..hah


Av elina - 27 juni 2010 10:14

Vaknade för ett tag sen och har nyss ätit frukost!
Nu sitter jag och pratar i tfn med Johan, eftersom vi inte kan smsa så måste vi prata mycket i tfn istället! hehe
Vädret idag är soligt fast blåsigt så vet inte om jag vill sola nånting för då kommer jag bara frysa, haha.
Aja, får se hur jag gör men nu ska jag koncentrera mig på Johan haha, hörs sen! :)

Av elina - 27 juni 2010 01:39

Kom egentligen hem runt 12 men har suttit och kollat på film med mamma tills nu, mys:)

Ska gå och lägga mig nu iaf för klockan är alldeles för mycket för jag och jag är jättetrött!

Godnatt :)

Av elina - 26 juni 2010 19:55

Tjaaaaa!

Blåste jättemycket ute och vi glömde något att göra upp en eld med haha, så vi åkte hit till Timmy istället.

Vi ska typ prata och bara umgås och kanske kolla på någon film, hörs när jag kommer hem! :)


  

Av elina - 26 juni 2010 17:57

Tänkte bara skriva att jag åker ut och grillar med några vänner nu, ciao!


 

outfit

Av elina - 26 juni 2010 16:10

Hallå!

Åkte iväg på en liten tur till köpmanholmen för ett tag sen för att hämta syster och hennes pojkvän, och nyss åt jag lunchen som jag såg fram emot.

Så nu sitter jag mätt och belåten fast ändå sur för att jag inte kommer kunna använda min mobil förrrän någon gång i veckan eller något för att då kommer mitt nya simkort.

Jag har alltså beställt ett Telia kontantkort och ska fixa gratis sms i 1 år!

Nu ska jag sitta här och ta det lugnt ett tag, skriver mer senare igen.


 

haha bild från skoltiden ;)

var typ 3 veckor sen den togs men jäää (y)

Presentation

Fråga mig

10 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid tycker DU är bäst?:D
 Vinter
 Höst
 Vår
 Sommar

Videor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Arkiv

Bloggar jag läser


Ovido - Quiz & Flashcards